San Diego

17 augustus 2015 - San Diego, California, Verenigde Staten

De laatste dagen brengen we door op het strand en in de zee. We hebben zin om te luieren en doen dus ook niet veel anders. Heerlijk! De jongens hebben een bodyboard gekocht en liggen de hele dag in het water. Ze vinden de hoge golven en de zee helemaal geweldig!

Verder slapen we uit, ontbijten op ons gemak en brengen de rest van de dag door op het strand. Wel gaan we tussendoor nog even naar Old Town San Diego en maken we een rondje langs down town en de haven. Zo krijgen we een wat completer beeld van de stad, die wel veel verschillende “gezichten” heeft.

Nadat we de koffers hebben ingepakt, en alles klaar staat voor vertrek, lopen we voor de laatste keer richting strand om er een hapje te eten! Nog 1 nachtje slapen en dan stappen we weer in het vliegtuig richting Nederland! Morgen, dinsdag 18 augustus, vertrekken we om half 5 ‘s middags vanuit Los Angeles richting Amsterdam. Daar landen we dan op woensdagmiddag.

Aan alle mooie dingen komt een einde. Jammer, maar we kijken terug op een prachtige en bijzondere reis en vinden het ook heel fijn om straks weer thuis te komen in Son!